marți, 18 noiembrie 2008

Steaua fara nume


As vrea sa fiu o stea ...
Stelele nu se abat niciodata din drumul lor , acest lucru as vrea sa-l pot face si eu...dar nu pot, pentru ca probleme de zi cu zi, persoanele cu care intru in contact si chiar, eu insumi ma fac sa deviez de la traseul meu ...
As vrea sa fiu o stea care sa apara doar la miezul noptii, cand doar cei interesati de stele sa ma priveasca , sa ma admire si de ce nu, sa ma iubesca ...
As vrea sa fiu o stea fara nume, pe care toti sa o numeasca dupa placul lor... O stea care sa le dea sperante, dandu-si sperante ...
As vrea sa fiu o stea si poate asa voi putea ajunge cu mana infinitul si profunzimea ... Peste regatul lor de umbra eu sa luminez ...
As vrea sa fiu un inger al mortii, insa nu un vestitor al ei, caci anuntand moartea as muri si eu ...
As vrea sa fiu o stea, caci stelele nu plang, ele sufera tacut si isi continua drumul ...
As vrea sa fiu o stea ...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Frumoase posturi uka :)